Beskrivelse
Klart og koncentreret.
Marketing - kort og godt er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger.
Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere.
Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand. merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.
Yderligere information
| Serie | Sociale Medier |
|---|---|
| Forfatter(e) | Kim Buch-Madsen |
| Kategori | Bøger |
| Genre(r) | Studiebøger |
| Forlag | Forlaget Samfundslitteratur |
| Udgivelsesdato | Er udgivet |
| Sprog | Dansk |
| ISBN-13 | 9788759308455 |
| ISBN-10 | 8759308451 |
| Indbinding | Hæftet |
| Udgave | 1 |
| Oplag | 3 |
| Sidetal | 216 |
| Dimensioner | Bredde: 15.4Cm - Højde: 23Cm |
| Genveje | Sociale Medier - Bøger |
| Tags | Markedsføring, Salg, Branding, Reklame, Digital Marketing, Sociale Medier, Forbrugeradfærd, Markedsundersøgelser, Pr, Strategi, Marketing, Bøger, Bog |
| GPSR | Produktsikkerhed |