Fødselsdagsudsalget slutter snart
close

Martin Luther - Opstandelsen - Finn B. Andersen - Bog

Indbinding: Paperbackinfo
119,95 kr
  • blockIkke på lager
  • scheduleLevering: 5-15 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 62.366 Anmeldelser

Beskrivelse

Martin Luthers prædikener over Første Korintherbrev 15.

I 1534 udkom Martin Luthers skrift om opstandelsen. Det er resultatet af 17 prædikener, som Luther holdt over Første Korintherbrev 15. I denne udlægning af bibelens store kapitel om opstandelsen viser Luther, at den kristne tro er en tro på en virkelig og legemlig opstandelse af de døde. Luther afviser sværmernes åndelige tolkning, hvor der blot bliver tale om en åndelig opstandelse, hvor vi gennem dåben er opstået fra synden og er gået ind i et nyt åndeligt liv.

Denne tolkning skyldes ifølge Luther, at de vil udmåle Skriften med deres fornuft og egne klogskab. De vil være kloge og rage med deres hoved i Skriften. Men det går ikke. For som Luther siger heri: "For hvis denne artikel er borte, så er også alle andre tabt og hovedartiklen og hele Kristus mistet eller prædiket forgæves. For det er jo endemålet, hvorfor vi tror på Kristus, bliver døbt, prædiker og bruger sakramenterne, at vi håber på et andet liv, hvor vi skal komme til Kristus og med ham evigt regere, frelst fra synden, døden, Djævelen og alt ondt."

Yderligere information

SerieKristendomMartin Luther
Forfatter(e)Finn B. Andersen
KategoriBøger
Genre(r)Religion Og Filosofi
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788743002055
SprogDansk
Vis mere
Sikker e-handel

Fremragende
62.366 anmeldelser

Det er et vigtigt princip hos Gucca.dk, at e-handel er nødt til at være sikkert, billigt og hurtigt for brugerne.

Det vigtigste er sikkerheden

Når man handler online er sikkerhed kolossal vigtig, og det er naturligvis noget, vi vægter højt. Vores løsning for Internetbetaling er godkendt af NETS, hvilket fungerer som den overvejende garanti for betalingssikkerheden. Derfor er køb og betaling hos Gucca fuldstændig sikkert.

Altid 100 dages returret

Vi har altid 100 dages returret, og det er lige meget hvilket produkt, du har købt hos os. Så hvis du har fortrudt købet, og ikke måtte ønske at beholde varen, kan du naturligvis bare returnere varerne og få dine penge refunderet. Vi er selvfølgelig altid klar med rådgivning og svar, hvis du måtte ønske at returnere dit produkt.

Hurtig & sikker levering

For os er det essentielt, at du modtager din vare så hurtigt og sikkert som muligt. Helt konkret modtager du din vare indenfor 1-2 hverdage, såfremt din vare er på lager. Du er aldrig i tvivl om lagerstatus, for det fremgår inden, du bestiller varen. Såfremt du er i tvivl om leveringstid eller lagerstatus, er du altid velkommen til at kontakte os.

Vælg din betaling

I vores webshop har du mulighed for at betale på flere forskellige måder. Du bør selvfølgelig benytte den betalingsform, der passer bedst til dig. Sikkerheden er den samme, uanset hvilken betalingsmetode du benytter. Her finder du alle vores betalingsmuligheder. Bemærk at pengene først trækkes fra din bankkonto, når vi sender dit produkt.

Altid service og professionel assistance

Skulle der opstå spørgsmål eller tvivl til Gucca.dk, er du altid velkommen til at tage fat i os. Kundeservice er åben for henvendelser på hverdage imellem kl. 10-15, og vi er parat ved telefonen eller på e-mailen til at yde dig profressionel assistance med et smil på læben og i godt humør.

Spor ordren

Vi giver dig naturligvis muligheden for at spore forsendelsen hele vejen til du modtager den. Når dit køb er helt færdiggjort, kan du bagefter tilgå din egen personlige ordreside. Fra din ordreside kan du følge med i, hvor langt pakken er kommet. Og i det øjeblik vi afsender dine varer, modtager du en mail fra os.

Kundernes vurdering

Bedøm produktet