Black Week: Nye tilbud hver dag hele ugen - Kun så længe lager haves
Gå til Black Week

INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Servicedesign - Søren Bechmann - Bog

Af Søren Bechmann

369,95 kr.Vejl. pris: 395,00 kr.Spar 25,05 kr. (6%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald  blot nye udgaver af gamle.
 
Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft.
 
Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder.
 
Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl. a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde. 

Fakta om Servicedesign

Forfatter(e)Søren Bechmann
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776757762
ISBN-108776757762
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag4
Sidetal288
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24Cm
TagsServiceydelser, Design, Servicedesign, Virksomheder, Servicedesign, Bøger, Bog

Fakta om Servicedesign

Forfatter(e)Søren Bechmann
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776757762
ISBN-108776757762
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag4
Sidetal288
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24Cm
TagsServiceydelser, Design, Servicedesign, Virksomheder, Servicedesign, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveauIndhold: Fornyet fokus på service Hvad er en serviceydelse? Kategorisering af serviceydelser Hvad er servicedesign? Fordele ved servicedesign At designe serviceydelser Konsekvenser Servicedesign-processen Indsigt Idéudvikling Implementering Samspil med andre discipliner Centrale parametre Håndtering af varians Service marketing Projektledelse

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.582 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Eliza BirkEliza Birk
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lige som det hele skulle være

    Bestilte sen aften og modtog halvandet døgn efter.

  • Peder HjulerPeder Hjuler
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Hurtig handel og hurtig levering! Kan anbefales!

  • Jacqueline L. ClausenJacqueline L. Clausen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super service og hurtig levering!

    Alt er som det skal være, gode priser, god service og hurtig levering!

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.582 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN