INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Service Er Marketing - Søren Bechmann - Bog

Af Søren Bechmann

229,95 kr.Vejl. pris: 300,00 kr.Spar 70,05 kr. (23%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

– Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring
kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.

Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser'  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.

Læs blandt andet om:
• Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse
• Servicebeviset
• Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder
• Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints
• Drift og implementering af serviceydelser
 

Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack

Fakta om Service Er Marketing

Forfatter(e)Søren Bechmann
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788702120424
ISBN-108702120424
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal208
DimensionerBredde: 14Cm - Højde: 22Cm
TagsServiceydelser, Servicedesign, Virksomheder, Markedsføring, Kundeservice, Service Er Marketing, Bøger, Bog

Fakta om Service Er Marketing

Forfatter(e)Søren Bechmann
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788702120424
ISBN-108702120424
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal208
DimensionerBredde: 14Cm - Højde: 22Cm
TagsServiceydelser, Servicedesign, Virksomheder, Markedsføring, Kundeservice, Service Er Marketing, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indhold: Nye serviceudfordringer Service design thinking Service er marketing Håndtering af touchpoints Servicekvalitet og forventninger Servicebeviset Service recovery Service operations Service skal ses på bundlinjen

Anmeld Service Er Marketing

Vores brugere har endnu ikke bedømt Service Er Marketing. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder24.998 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Peder HjulerPeder Hjuler
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Hurtig handel og hurtig levering! Kan anbefales!

  • Mette L. AndreasenMette L. Andreasen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og billig vare

    Kan varmt anbefales.

  • Lisbeth B. ChristensenLisbeth B. Christensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Levering på bare 12 timer. Helt perfekt

    Levering lynhurtig. Perfekt.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

24.998 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN