INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Service Er Marketing - Søren Bechmann - Bog

Af Søren Bechmann

229,95 kr.Vejl. pris: 300,00 kr.Spar 70,05 kr. (23%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

– Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser'  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser  

Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack

Fakta om Service Er Marketing

Forfatter(e)Søren Bechmann
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788702120424
ISBN-108702120424
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal208
DimensionerBredde: 14Cm - Højde: 22Cm
TagsServiceydelser, Servicedesign, Virksomheder, Markedsføring, Kundeservice, Service Er Marketing, Bøger, Bog

Fakta om Service Er Marketing

Forfatter(e)Søren Bechmann
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788702120424
ISBN-108702120424
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal208
DimensionerBredde: 14Cm - Højde: 22Cm
TagsServiceydelser, Servicedesign, Virksomheder, Markedsføring, Kundeservice, Service Er Marketing, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indhold: Nye serviceudfordringer Service design thinking Service er marketing Håndtering af touchpoints Servicekvalitet og forventninger Servicebeviset Service recovery Service operations Service skal ses på bundlinjen

Anmeld Service Er Marketing

Vores brugere har endnu ikke bedømt Service Er Marketing. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder25.629 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Anne ØsterbyAnne Østerby
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lynhurtig levering og stort udvalg

    Alt var som forventet. Sjældent at du kan købe 23 gode dvd´er til 500 kr. Også hurtig levering.... så nu skal der ses film.

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

  • Margit Ø. AndersenMargit Ø. Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    Kan kun anbefale Gucca. De har en super hurtig levering. Alt var perfekt ved modtagelsen. Så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

25.629 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN