INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  5/5 på Trustpilot     Bullet  Gratis levering ved køb over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

International Markedskommunikation - Winni Johansen - Bog

Af Winni Johansen m.fl.

279,95 kr.Vejl. pris: 320,00 kr.Spar 40,05 kr. (13%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

– I en postmoderne verden

Bogen er den første større indføring på dansk i international markedskommunikation med hovedvægt på såvel den kulturelle kontekst som på »budskabsudformningen«, dvs. de konkrete sproglige og/eller visuelle aspekter af virksomhedernes kommunikation med deres markeder. I bogen gennemgås fire centrale genrer indenfor markedskommunikation, nemlig reklameannoncer, mailings, virksomhedsbrochurer og pressemeddelelser. Der er fokus på genrernes kommunikative formål, deres opbygning og retoriske strategier. Hvert kapitel er forsynet med autentiske tekst- og billedeksempler på dansk, engelsk, tysk, fransk og spansk. Bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for og arbejder med kommunikation og kultur i markedsføringen. Finn Frandsen, cand. mag. i fransk og idéhistorie. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i mediesprog, markedskommunikation og public relations. Winni Johansen, cand. ling. merc. i fransk. Adjunkt ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskultur, interkulturel kommunikation og franske samfundsforhold. Anne Ellerup Nielsen, ph. d. og cand. ling. merc. i fransk. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskommunikation, argumentationsteori og tekstlingvistik.

Omslagsgrafiker: Carsten Lassen

Fakta om International Markedskommunikation

Forfatter(e)Winni Johansen, Finn Frandsen, Anne Ellerup Nielsen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776751425
ISBN-108776751422
IndbindingIndbundet
SprogDansk
Udgave1
Oplag7
Sidetal280
DimensionerBredde: 17.5Cm - Højde: 25.2Cm
TagsMarkedskommunikation, International Markedsføring, Markedsføring, International Markedskommunikation, Bøger, Bog

Fakta om International Markedskommunikation

Forfatter(e)Winni Johansen, Finn Frandsen, Anne Ellerup Nielsen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776751425
ISBN-108776751422
IndbindingIndbundet
SprogDansk
Udgave1
Oplag7
Sidetal280
DimensionerBredde: 17.5Cm - Højde: 25.2Cm
TagsMarkedskommunikation, International Markedsføring, Markedsføring, International Markedskommunikation, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder30.626 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Camilla SørensenCamilla Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nem og hurtig levering

    Jeg fandt hurtigt frem til de film jeg søgte, bestilte og 2 dage senere lå de 2 dvd'er jeg havde købt i min postkasse.

  • Anne ØsterbyAnne Østerby
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lynhurtig levering og stort udvalg

    Alt var som forventet. Sjældent at du kan købe 23 gode dvd´er til 500 kr. Også hurtig levering.... så nu skal der ses film.

  • Mette L. AndreasenMette L. Andreasen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og billig vare

    Kan varmt anbefales.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

30.626 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN