INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

International Markedskommunikation - Winni Johansen - Bog

Af Winni Johansen m.fl.

289,95 kr.Vejl. pris: 320,00 kr.Spar 30,05 kr. (9%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

– I en postmoderne verden

Bogen er den første større indføring på dansk i international markedskommunikation med hovedvægt på såvel den kulturelle kontekst som på »budskabsudformningen«, dvs. de konkrete sproglige og/eller visuelle aspekter af virksomhedernes kommunikation med deres markeder. I bogen gennemgås fire centrale genrer indenfor markedskommunikation, nemlig reklameannoncer, mailings, virksomhedsbrochurer og pressemeddelelser. Der er fokus på genrernes kommunikative formål, deres opbygning og retoriske strategier. Hvert kapitel er forsynet med autentiske tekst- og billedeksempler på dansk, engelsk, tysk, fransk og spansk. Bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for og arbejder med kommunikation og kultur i markedsføringen. Finn Frandsen, cand. mag. i fransk og idéhistorie. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i mediesprog, markedskommunikation og public relations. Winni Johansen, cand. ling. merc. i fransk. Adjunkt ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskultur, interkulturel kommunikation og franske samfundsforhold. Anne Ellerup Nielsen, ph. d. og cand. ling. merc. i fransk. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskommunikation, argumentationsteori og tekstlingvistik.

Omslagsgrafiker: Carsten Lassen

Fakta om International Markedskommunikation

Forfatter(e)Winni Johansen, Finn Frandsen, Anne Ellerup Nielsen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776751425
ISBN-108776751422
IndbindingIndbundet
SprogDansk
Udgave1
Oplag7
Sidetal280
DimensionerBredde: 17.5Cm - Højde: 25.2Cm
TagsMarkedskommunikation, International Markedsføring, Markedsføring, International Markedskommunikation, Bøger, Bog

Fakta om International Markedskommunikation

Forfatter(e)Winni Johansen, Finn Frandsen, Anne Ellerup Nielsen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776751425
ISBN-108776751422
IndbindingIndbundet
SprogDansk
Udgave1
Oplag7
Sidetal280
DimensionerBredde: 17.5Cm - Højde: 25.2Cm
TagsMarkedskommunikation, International Markedsføring, Markedsføring, International Markedskommunikation, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder29.528 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

  • Anders RefslundAnders Refslund
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Second to none

    God købsoplevelse uden forbehold.

  • Ulrik SoelbergUlrik Soelberg
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Ve' du hva' du ka'? Du ka' stole på Gucca!

    Ovenstående står til hel fri afbenyttelse.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

29.528 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN