INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

International Markedskommunikation - Winni Johansen - Bog

Af Winni Johansen m.fl.

299,95 kr.Vejl. pris: 320,00 kr.Spar 20,05 kr. (6%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

– I en postmoderne verden

Bogen er den første større indføring på dansk i international markedskommunikation med hovedvægt på såvel den kulturelle kontekst som på »budskabsudformningen«, dvs. de konkrete sproglige og/eller visuelle aspekter af virksomhedernes kommunikation med deres markeder. I bogen gennemgås fire centrale genrer indenfor markedskommunikation, nemlig reklameannoncer, mailings, virksomhedsbrochurer og pressemeddelelser. Der er fokus på genrernes kommunikative formål, deres opbygning og retoriske strategier. Hvert kapitel er forsynet med autentiske tekst- og billedeksempler på dansk, engelsk, tysk, fransk og spansk. Bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for og arbejder med kommunikation og kultur i markedsføringen. Finn Frandsen, cand. mag. i fransk og idéhistorie. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i mediesprog, markedskommunikation og public relations. Winni Johansen, cand. ling. merc. i fransk. Adjunkt ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskultur, interkulturel kommunikation og franske samfundsforhold. Anne Ellerup Nielsen, ph. d. og cand. ling. merc. i fransk. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskommunikation, argumentationsteori og tekstlingvistik.

Omslagsgrafiker: Carsten Lassen

Fakta om International Markedskommunikation

Forfatter(e)Winni Johansen, Finn Frandsen, Anne Ellerup Nielsen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776751425
ISBN-108776751422
IndbindingIndbundet
SprogDansk
Udgave1
Oplag7
Sidetal280
DimensionerBredde: 17.5Cm - Højde: 25.2Cm
TagsMarkedskommunikation, International Markedsføring, Markedsføring, International Markedskommunikation, Bøger, Bog

Fakta om International Markedskommunikation

Forfatter(e)Winni Johansen, Finn Frandsen, Anne Ellerup Nielsen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776751425
ISBN-108776751422
IndbindingIndbundet
SprogDansk
Udgave1
Oplag7
Sidetal280
DimensionerBredde: 17.5Cm - Højde: 25.2Cm
TagsMarkedskommunikation, International Markedsføring, Markedsføring, International Markedskommunikation, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder28.115 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Margit Ø. AndersenMargit Ø. Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    Kan kun anbefale Gucca. De har en super hurtig levering. Alt var perfekt ved modtagelsen. Så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

  • Karin P. HansenKarin P. Hansen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Uproblematisk

    Det var nemt og gik hurtigt med at få varen hjem.

  • Catharina JensenCatharina Jensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Perfekt! Sparede penge ved at købe hos Gucca, samt havde mine ting dagen efter.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

28.115 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN