INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Virkemidler - I Reklamer, Film Og Kunstbilleder - Jørn Ingemann Knudsen - Bog

Af Jørn Ingemann Knudsen

starstarstarstarstar (5/5 - baseret på 1 anmeldelser - Bedøm nu)
459,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret
virkemidler - i reklamer, film og kunstbilleder - bog

Denne bog handler om typiske virkemidler i følgende fire genrer:

- Faste reklamer (reklamebilleder)
- Levende reklamer (reklamefilm)
- Film (fiktionsfilm)
- Kunstbilleder (malerier og fotografier)

Bogen introducerer endvidere de vigtigste begreber inden for:

- Visuelle virkemidler, dvs. det, man kan se i det faste billede eller de levende billeder
- Auditive virkemidler, dvs. det, man kan høre i en reklamefilm eller almindelig film.
- Lingvistiske virkemidler, dvs. den skriftsproglige tekst, man kan læse i en fast eller levende reklame, og den
mundtlige tale, man kan høre i en reklamefilm eller en almindelig film.

Virkemidler i reklamer, film og kunstbilleder adskiller sig fra andre lærebøger om samme emneområde ved, at den indeholder en relativ detaljeret gennemgang af virkemidlerne skrift, tale og lyd/musik. Disse virkemidler er nemlig ofte lige så vigtige at forholde sig til som de rent visuelle, når man arbejder med analyse af billedmedier.

I bogen introducerer forfatteren et begreb, han kalder fremstillingskoncept. Dermed præsenterer han et værktøj, som eleven kan bruge til at få øje på de niveauer og lag i billedet, som ellers undslipper opmærksomheden ved første øjekast.

Bogen er især tænkt til brug i danskundervisningen på ungdomsuddannelser. Den kan også med fordel bruges som håndbog i analyse af reklamer, film og kunstbilleder af lærere i folkeskoler og af studerende på videregående uddannelser, fx læreruddannelsen.

Fakta om Virkemidler - I Reklamer, Film Og Kunstbilleder

Forfatter(e)Jørn Ingemann Knudsen
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788761622495
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsBilledmedier, Billedanalyse, Billedkommunikation, Virkemidler, Studiebøger, Bog

Fakta om Virkemidler - I Reklamer, Film Og Kunstbilleder

Forfatter(e)Jørn Ingemann Knudsen
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788761622495
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsBilledmedier, Billedanalyse, Billedkommunikation, Virkemidler, Studiebøger, Bog

Virkemidler - I Reklamer, Film Og Kunstbilleder anmeldelse

Vores brugere har bedømt Virkemidler - I Reklamer, Film Og Kunstbilleder Bog til

5 ud af 5 stjerner - baseret på 1 bedømmelse og 1 anmeldelser-Bedøm nu

5 Stjerner (1)

4 Stjerner (0)

3 Stjerner (0)

2 Stjerner (0)

1 Stjerne  (0)


  • starstarstarstarstar5/5af d. 04/03/2012 - 13:27
    Brugeren skrev ingen overskrift

    Mangler en indholdsoversigt, så jeg kan se, hvad jeg køber.

Det siger vores kunder24.364 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Margit Ø. AndersenMargit Ø. Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    Kan kun anbefale Gucca. De har en super hurtig levering. Alt var perfekt ved modtagelsen. Så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

  • Lisbeth B. ChristensenLisbeth B. Christensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Levering på bare 12 timer. Helt perfekt

    Levering lynhurtig. Perfekt.

  • Henrik PedersenHenrik Pedersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super nemt og hurtigt

    Dejligt sted at handle, overskueligt og hurtig levering.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

24.364 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN