Black Weekend: Vanvittige tilbud hele weekenden - Kun så længe lager haves
Gå til Black Weekend

INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Finansiel Markedsføring - Hans-Henrik Søndersted-Olsen - Bog

Af Hans-Henrik Søndersted-Olsen m.fl.

459,95 kr.Vejl. pris: 500,00 kr.Spar 40,05 kr. (8%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

Denne lærebog, som er baseret på 2007-udgivelsen Afsætning af finansielle produkter, er nu yderligere målrettet til finansøkonomuddannelsen og andre uddannelser inden for den finansielle sektor. Læseren får viden om fx finanssektorens strategiske overvejelser og de finansielle kunders købsadfærd på såvel B2B- som B2C-markedet. Bogen sætter således den studerende i stand til at forstå begreber som segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet. En række nye cases og eksempler forholder sig til problemstillinger inden for bl. a. rådgivning af erhvervskunder, ejendomsmarkedet samt  bank og realkredit.

Omslagsgrafiker: 2krogh

Fakta om Finansiel Markedsføring

Forfatter(e)Hans-Henrik Søndersted-Olsen, Poul K. Faarup, Sonja Juhl Madsen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776757267
ISBN-108776757267
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag2
Sidetal368
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsAfsætning, Markedsføring, Rådgivning, Kommunikation, Finanssektoren, Finansiel Markedsføring, Bøger, Bog

Fakta om Finansiel Markedsføring

Forfatter(e)Hans-Henrik Søndersted-Olsen, Poul K. Faarup, Sonja Juhl Madsen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776757267
ISBN-108776757267
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag2
Sidetal368
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsAfsætning, Markedsføring, Rådgivning, Kommunikation, Finanssektoren, Finansiel Markedsføring, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indhold: Situationsanalyse Segmentering-targeting-positionering Mål og strategier Handlingsplaner og markedsføringsplaner inkl. implementering og kontrol

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.667 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Marianne ThomsenMarianne Thomsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Fik det jeg bestilte og til lovede tid.

  • Malene FrydMalene Fryd
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    God kundeservice

    Jeg fik fantastisk kundeservice i forbindelse med en fejlbestilling.

  • Catharina JensenCatharina Jensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Perfekt! Sparede penge ved at købe hos Gucca, samt havde mine ting dagen efter.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.667 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN