• Altid lave priser og hurtig levering
  • "Fremragende" på Trustpilot - 42.372 anmeldelser
  • Gratis levering over 799 kr.
menuGucca.dk - Logo

Forstå Hvad Andre Tænker - Niels Goldschmidt - Bog

Indbinding: Hardback
Bind 1 Forstå hvor i hierakiet du befinder dig i forhold til andre. Du vil især se dine nærmeste i et andet lys. Bogen redegør, udover styrker, også for hver person-profils typiske anledninger... Læs mere.
209,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

Bind 1 Forstå hvor i hierakiet du befinder dig i forhold til andre.

Du vil især se dine nærmeste i et andet lys. Bogen redegør, udover styrker, også for hver person-profils typiske anledninger til diskutioner, uenighed og de ubevidste provokationer som hver profil giver anledning til. Hvis du er et ordentligt og redeligt menneske ved du sandsynligvis ikke selv hvordan du provokerer din “modsatte profil” for de fleste mennesker dømmer sig selv og andre, efter de samme retningslinjer.

Genenm 20 år med ledelsestræning og samarbejdsproblemer har kursusdeltager dels været gennem en personprofilanalyse og “den varme stol” med efterfølgende sparring. Her har det vist sig at hver profil havde de samme styrker og løb i de samme problemer. Hver profil har haft sammenfaldende problemer og brugt samme “undskyldning” eller forklaring. Det der er endnu mere overraskende er at kolleger og ægtefæller ikke kendte til de forklaringer.

Det er disse der er systematisk gengivet i bogen. Her kan hver profil læse hvilke styrker man har, men ikke mindst hvad der irriterer andre og med fyldige forklaringer. Man kan læse om hver profils anledninger til problemer og deres reaktionsmønster alt efter graden af konflikt. Bogen er systematisk opdelt og let at læse.

Fakta

Forfatter(e)Niels Goldschmidt
Genre(r)Krop Og Sind
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788740418354
ISBN-108740418359
IndbindingHardback
SprogDansk
Udgave3
Sidetal133
TagsPersonlig-Ledelsesudvikling, Konflikt, Kommunikation, Samarbejdsvanskeligheder, Sælgertræning, Neuromarketing, Psykologiskmarketing, Forstå Hvad Andre Tænker, Bøger, Bog


Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse